Politica de confidențialitate

Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Această Notificare („Notificare”) are scopul de a vă informa despre modul în care The Valley Resort colectează și prelucrează datele dumneavoastră personale pe care ni le furnizați, inclusiv orice date pe care ni le oferiți atunci când, de exemplu, vă abonați la newsletter-ul nostru sau navigați pe site-ul nostru web.

Această Notificare se aplică oriunde ne găsiți online. În special, suntem prezenți prin intermediul site-ului webe https://invest.thevalley.ro/ și a subdomeniilor sau a site-urilor afiliate acestuia (pe care le vom numi în continuare „Site-ul”), precum și toate profilurile/paginile de media asociate cu acest brand, inclusiv, dar fără a se limita la, Facebook, Instagram.

Platforma nu este destinată copiilor sub 18 ani; nu colectăm și nu intenționăm să colectăm date despre minori. În acest scop, luăm toate măsurile rezonabile pentru a verifica faptul că persoana care ne furnizează datele nu este un copil, astfel cum este definit mai jos – răspunderea pentru orice informații furnizate în circumvenirea acestor prevederi revine în întregime persoanei care ne furnizează datele sau tutorelui în cazul minorilor.

Conform legii, în relație cu dumneavoastră, suntem un operator de date cu caracter personal. Ca atare, avem și o serie de obligații, inclusiv informarea dumneavoastră despre ce date prelucrăm, cum o facem, ce drepturi aveți și cum puteți exercita aceste drepturi.

 

Tipul platformeiLink
Websitehttps://invest.thevalley.ro/
Facebookhttps://www.facebook.com/thevalley.ro
Instagramhttps://www.instagram.com/thevalley.ro/
YouTubehttps://www.youtube.com/@thevalleyresort
LinkedIn https://www.linkedin.com/company/thevalleyresort

 

1. 1. Cine suntem noi?

Mai jos găsiți detaliile noastre de identificare:

Nume:Green Valley Resort Management & Hospitality LTD
Sediul central:Strada Predeal nr. 76, Târgu Mureș, județul Mureș, România
Număr înregistrare la registrul comerțului:RO46161250
Cod de identificare unic:46161250
E-mail:dpo@bungalow.net

 

2. Cine sunteți dumneavoastră?

Conform legii, dumneavoastră, persoana fizică ce primește serviciile noastre, reprezentantul sau persoana de contact a unei companii sau persoana într-un fel de relație cu compania noastră, sunteți un „subiect de date”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi pe deplin transparenți în privința prelucrării datelor și pentru a vă permite să vă exercitați drepturile în orice moment, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea între noi, operatorul de date, și dumneavoastră, subiectul de date.

3. Link-uri către terți

Această Notificare nu acoperă alte aplicații și site-uri web ale terților pe care le puteți accesa prin intermediul link-urilor de pe site-ul nostru (inclusiv atunci când mergeți, de exemplu, la paginile noastre de comunitate pe rețelele sociale, cum ar fi Facebook, Instagram). În același timp, nu suntem responsabili pentru niciun link din partea partenerilor noștri comerciali, inclusiv cele de pe profilurile de social media. Când faceți clic pe acele link-uri, terții pot colecta sau partaja date despre dumneavoastră. Nu controlăm aceste site-uri ale terților și nu suntem responsabili pentru politicile lor de prelucrare, confidențialitate și securitate. Când părăsiți site-ul nostru, vă încurajăm să revizuiți Politica de Confidențialitate/Notificarea Informativă și Termenii de Utilizare ai oricărui site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale acestora.

4. Datele pe care le colectăm de la dumneavoastră

Datele personale sau informațiile personale înseamnă orice informații despre un individ care pot ajuta la identificarea acelei persoane. Acestea nu includ datele din care identitatea a fost eliminată (date anonimizate).

În funcție de produsele, serviciile sau funcționalitățile de care doriți să beneficiați și pe care le-am dezvoltat, este posibil să fie necesar să colectăm, folosim, stocăm sau transferăm anumite date personale, care în general vor fi grupate în următoarele categorii, după caz:

 

CategorieDate incluse
Date de identificareprenume, nume de familie, numele companiei, numărul de înregistrare al companiei, cod de identificare unic, numele de utilizator sau identificator similar, funcția, data nașterii, sexul, limba în care doriți să comunicați cu noi, țara etc.
Date de contactadresă de facturare, adresă de livrare, adresă de e-mail, număr de telefon
Date financiareinformații de plată sau cont bancar/card, informații despre achiziții
Date de tranzacționaredetalii despre plățile efectuate către și de la dumneavoastră și alte detalii despre produsele și serviciile pe care le-ați achiziționat de la noi
Date tehniceadresa dumneavoastră IP, detalii de conectare, tipul și versiunea browserului, setările locației și fusului orar, plug-in-urile browserului și versiunile acestora, sistemul de operare, platforma și alte tehnologii pe dispozitivele pe care le folosiți pentru a accesa acest site
Date de profilnume de utilizator, parolă, comenzi plasate de dumneavoastră, interesele și preferințele dumneavoastră, feedback oferit, răspunsuri la chestionare
Utilizarea datelorInformații despre cum folosiți site-ul nostru, produsele și serviciile noastre

 

Colectăm, folosim și partajăm și Date agregate, cum ar fi date statistice sau demografice, în orice scop. Datele agregate pot fi derivate din datele dumneavoastră personale, dar nu sunt considerate date personale în sensul legii, deoarece aceste informații nu dezvăluie direct sau indirect identitatea dumneavoastră. De exemplu, putem agrega datele dumneavoastră de utilizare pentru a calcula procentajul utilizatorilor care accesează o anumită funcționalitate a Site-ului. Totuși, dacă combinăm sau corelăm Datele agregate cu datele dumneavoastră personale în așa fel încât să vă putem identifica direct sau indirect, vom trata datele combinate rezultate ca date personale care vor fi utilizate așa cum este descris aici.

NU colectăm categorii speciale de date personale despre dumneavoastră (acestea includ detalii despre originea rasială sau etnică, opiniile politice, apartenența religioasă sau filosofică, sau apartenența sindicală și prelucrarea datelor genetice, a datelor biometrice pentru a vă identifica în mod unic, a datelor de sănătate sau a datelor despre viața sexuală sau orientarea sexuală). De asemenea, nu colectăm informații despre condamnări penale și infracțiuni.

5. Dacă nu ne furnizați datele

Când vă solicităm să completați datele dumneavoastră personale pentru a vă oferi acces la anumite funcționalități sau servicii ale site-ului, vom marca unele câmpuri ca fiind obligatorii, deoarece sunt informații de care avem nevoie pentru a vă oferi bunul/serviciul sau pentru a vă oferi acces la acea funcționalitate.

Vă rugăm să rețineți că, dacă alegeți să nu ne furnizați aceste informații, este posibil să nu puteți finaliza înregistrarea utilizatorului sau să beneficiați de aceste servicii sau funcționalități. În acest caz, este posibil să trebuiască să vă limităm accesul la un produs sau serviciu pe care îl doriți de la noi, dar vă vom informa în acel moment dacă acest lucru se întâmplă.

De exemplu, dacă doriți să descărcați anumite materiale de pe Platformă, vă vom cere adresa de e-mail; dacă nu ne furnizați o adresă de e-mail validă, nu vom putea să vă furnizăm acel material.

De asemenea, dacă la momentul în care ne trimiteți o cerere prin adresa de contact sau formularul de pe Platformă sau prin orice alt mijloc indicat și nu putem verifica identitatea dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a nu răspunde acelei cereri.

6. Cum colectăm datele dumneavoastră personale?

Datele dumneavoastră personale provin în general de la dumneavoastră prin interacțiune directă, dar vor fi situații în care obținem date despre dumneavoastră indirect (cum ar fi de la terți, alte persoane etc.) sau folosind tehnologie. Astfel, folosim diferite metode pentru a colecta date despre și de la dumneavoastră, cum ar fi:

a. Interacțiune directă

Veți putea să ne furnizați direct date despre dumneavoastră (cum ar fi Date de identificare, Date de contact și Date financiare) completând câmpurile de pe site, prin e-mail, telefon sau altă metodă pe care v-o oferim. Aceasta include datele personale pe care ni le furnizați atunci când:

  • doriți să achiziționați/beneficiați de unul dintre bunurile sau serviciile noastre;
  • vă faceți un cont la noi pe site;
  • solicitați materiale promoționale și de marketing;
  • participați la un concurs sau o promoție, completați un chestionar etc.;
  • oferiți feedback etc.

b. Tehnologii sau interacțiuni automate

Pe măsură ce utilizați site-ul nostru, este posibil să colectăm automat: Date tehnice despre echipamentul pe care îl folosiți, cum navigați și diverse tipare. Vom colecta aceste informații prin utilizarea cookie-urilor, jurnalelor serverului și altor tehnologii similare. Vă rugăm să citiți politica noastră de cookie-uri pentru detalii suplimentare.

c. Terți sau informații disponibile public

Este posibil să primim date personale despre dumneavoastră de la diverși terți (sau surse publice), cum ar fi:

  • Date tehnice de la următorii terți:
  • Furnizori de analize (cum ar fi Google Analytics);
  • Rețele de publicitate (cum ar fi Optimonk, care sunt în UE, Facebook Ads și Google Ads);
  • Furnizori de informații de căutare (cum ar fi Google Search Console);
  • Furnizori de informații despre interacțiunea dumneavoastră cu Platforma (cum ar fi Hotjar, care este în UE).

De exemplu, vom primi date personale despre dumneavoastră când:

  • vă abonați la newsletter;
  • ne trimiteți un mesaj privat prin social media;
  • ne trimiteți un e-mail;
  • lăsați un comentariu pe social media;
  • ne etichetați în postări/fotografii pe rețelele sociale;
  • distribuiți conținutul nostru etc.

7. Cum folosim datele dumneavoastră personale?

În general, vom folosi informațiile pe care le primim despre dumneavoastră, fie direct, fie indirect, în următoarele scopuri:

  • pentru a încheia sau executa un contract între dumneavoastră și noi;
  • pentru a răspunde întrebărilor și cererilor dumneavoastră;
  • în scopuri de marketing, dar numai acolo unde avem consimțământul dumneavoastră prealabil;
  • pentru a furniza și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
  • pentru a diagnostica sau remedia probleme tehnice;
  • pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
  • pentru crearea și/sau menținerea conturilor;
  • pentru a respecta legislația;
  • pentru a stabili sau revendica un drept în instanță;
  • pentru a vă verifica identitatea (de exemplu, atunci când reveniți pe site și sunteți deja conectat);
  • pentru a personaliza experiența dumneavoastră pe site-ul nostru;
  • pentru a îmbunătăți designul și stilul site-ului;
  • pentru a vă informa despre produse, servicii sau oferte promoționale care ar putea fi de interes pentru dumneavoastră, dacă ați ales să primiți aceste tipuri de comunicări;
  • pentru a vă trimite mesaje automate despre abonamentul sau înregistrarea contului dumneavoastră, de exemplu, dacă ați făcut clic pe un link de resetare a parolei;
  • pentru a publica și răspunde la un comentariu pe care ni l-ați trimis pe blog, site etc.;
  • pentru a vă permite să partajați conținutul de pe site cu alții folosind rețelele sociale (Facebook, Instagram) sau e-mail;
  • pentru a administra concursuri și a vă informa dacă ați participat la o promoție;
  • pentru compilarea recenziilor clienților;
  • pentru a răspunde oricărei cereri/plângeri/sugestii pe care ne-o trimiteți;
  • pentru a vă trimite notificări push prin intermediul Platformei noastre, dacă este necesar;
  • pentru generarea de sondaje pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor pe care vi le oferim.

Pe scurt, vom folosi datele pe care ni le furnizați (fie direct, fie indirect) pentru a:

  • încheia sau executa un contract cu dumneavoastră;
  • pentru a ne atinge interesul legitim (sau al unei terțe părți) când este în interesul dumneavoastră și drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale nu sunt afectate;
  • pentru a respecta o obligație legală sau statutară;
  • În general, nu ne bazăm pe consimțământ pentru a prelucra datele dumneavoastră personale, dar atunci când o facem, vă vom cere consimțământul în mod expres.

8. Accesul altora la datele dumneavoastră personale

În unele cazuri, alte terțe părți vor avea, de asemenea, acces la datele personale, cum ar fi:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • LinkedIn;
  • Platforme de chat online etc.

9. Transferuri internaționale

În acest moment, nu transferăm și nu intenționăm să transferăm datele dumneavoastră personale sau orice parte a acestora către alte companii, organizații sau persoane din țări terțe sau către organizații internaționale.

Dacă va fi necesar să transferăm datele dumneavoastră către oricare dintre destinațiile de mai sus, vă vom trimite o nouă notificare informativă în prealabil.

Transferul datelor cu caracter personal către un stat terț poate avea loc doar dacă statul către care se intenționează transferul asigură un nivel adecvat de protecție.

Transferul datelor către un stat a cărui legislație nu oferă un nivel de protecție cel puțin egal cu cel oferit de Regulamentul General privind Protecția Datelor este posibil numai dacă există suficiente garanții privind protecția drepturilor fundamentale ale persoanelor vizate.

Aceste garanții vor fi stabilite de noi prin contracte încheiate cu furnizorii/furnizorii de servicii către care vor fi transferate datele dumneavoastră personale.

Unii dintre furnizorii noștri de servicii pot fi localizați în afara Spațiului Economic European (SEE), astfel încât prelucrarea datelor dumneavoastră personale va implica un transfer de date în afara SEE.

Ori de câte ori transferăm datele dumneavoastră personale în afara SEE, ne vom asigura că un nivel similar de protecție este implementat prin una dintre următoarele garanții:

  • Vom transfera datele dumneavoastră personale către țări despre care Comisia Europeană a demonstrat că oferă un nivel adecvat de securitate pentru datele personale.
  • Când folosim anumiți furnizori de servicii, vom putea folosi anumite contracte model furnizate și aprobate de Comisia Europeană care oferă aceeași protecție datelor personale ca și în Europa.
  • Când folosim furnizori din SUA, vom putea transfera datele dacă aceștia oferă termeni similari de protecție pentru datele partajate între UE și SUA.

10. Securitatea datelor

Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții și alte persoane ale căror date le prelucrăm împotriva accesului neautorizat la datele personale, precum și împotriva modificării, dezvăluirii sau distrugerii neautorizate a datelor pe care le prelucrăm în activitatea noastră zilnică.

Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor personale:

Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile noastre interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsuri de securitate fizică și electronică) pentru a proteja sistemele noastre împotriva accesului neautorizat sau a altor posibile amenințări de securitate. Aceste politici sunt supuse unei revizuiri constante pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează corespunzător.

Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele personale pe care le prelucrăm sunt limitate la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această Notificare.

Restricționarea accesului la date. Încercăm să restricționăm accesul la datele personale pe care le prelucrăm cât mai mult posibil la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care trebuie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a efectua un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie prin contract, fie prin lege).

Măsuri tehnice specifice. Folosim tehnologii pentru a asigura securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții de protecție a datelor. De asemenea, efectuăm backup-uri regulate ale datelor pentru a le putea recupera în cazul unui incident și avem proceduri regulate de audit privind securitatea echipamentelor utilizate. Cu toate acestea, niciun site web, aplicație sau conexiune la internet nu este complet sigură și imposibil de accesat.

Asigurarea exactității datelor dumneavoastră. Uneori, este posibil să vă solicităm să confirmați exactitatea sau actualitatea datelor dumneavoastră pentru a ne asigura că reflectă adevărul.

Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislație și bune practici în domeniul prelucrării datelor personale.

Anonimizarea datelor. Atunci când putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm/pseudonimizăm datele personale pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele cărora le aparțin.

Cu toate acestea, deși ne străduim constant să asigurăm securitatea datelor pe care ni le încredințați, este posibil să experimentăm și evenimente mai puțin fericite și incidente/breșe de securitate. În aceste cazuri, vom urma strict procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a restabili situația la normal cât mai curând posibil.

11. Stocarea datelor

Vă rugăm să rețineți că în acest moment nu prelucrăm și stocăm toate elementele de date identificate mai jos, dar lucrăm constant la dezvoltarea Platformei prin introducerea de noi produse, beneficii și servicii și am luat în considerare implementările viitoare pentru a fi complet transparenți cu dumneavoastră.

ScopInformații suplimentare
Înregistrarea ca UtilizatorVom păstra datele dumneavoastră până când decideți să nu mai fiți utilizator (să ștergeți contul).
Încheierea și executarea contractului de vânzare sau de servicii pe care îl încheiați cu noiVom prelucra datele dumneavoastră atât timp cât este necesar pentru a gestiona achiziția produselor sau serviciilor pe care le achiziționați, inclusiv orice retururi, reclamații, garanții sau revendicări legate de achiziționarea acelui produs sau serviciu.
Solicitări sau cereri făcute prin Serviciul de Relații cu Clienții/AsistențăVom prelucra datele atât timp cât este necesar pentru a îndeplini cererea sau aplicația.
MarketingVom prelucra datele până când vă dezabonați de la newsletter/alte metode de marketing.
Îmbunătățirea serviciilorVom prelucra datele o singură dată, doar pe durata acțiunii respective (de exemplu, sondaj, formular de feedback etc.).

 

Pe scurt, vom păstra datele dumneavoastră personale atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv pentru scopuri de îndeplinire a cerințelor legale, contabile sau de raportare.

În determinarea perioadei adecvate de păstrare pentru datele dumneavoastră personale, luăm în considerare valoarea, natura și sensibilitatea datelor dumneavoastră personale, riscul potențial de prejudiciu cauzat de utilizarea neautorizată sau dezvăluirea datelor dumneavoastră personale, scopurile pentru care prelucrăm datele dumneavoastră personale și dacă putem atinge acele scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.

Suntem obligați prin lege să păstrăm informații de bază despre clienții noștri, partenerii contractuali și sponsorii noștri (inclusiv datele de contact, identitatea, datele financiare și comerciale) timp de 5 ani după ce nu mai sunt clienți, în scopuri fiscale.

În anumite circumstanțe, putem anonimiza datele dumneavoastră personale (astfel încât să nu mai poată fi asociate cu dumneavoastră) în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică, caz în care putem folosi aceste informații pe termen nelimitat fără a vă notifica în prealabil.

Vă rugăm să rețineți că, în anumite situații reglementate în mod expres, stocăm datele pentru perioada cerută de lege.

12. Drepturile dumneavoastră

În anumite circumstanțe, aveți unele drepturi asupra datelor dumneavoastră personale conform legii. Pentru a le exercita, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail din secțiunea 1.

Am detaliat și aceste drepturi mai jos. Dar pe scurt, conform legii în vigoare, aveți următoarele drepturi:

Dreptul de a retrage consimțământul – atunci când prelucrarea s-a bazat pe consimțământul dumneavoastră și nu există alt temei pentru prelucrare. Vă rugăm să rețineți că retragerea consimțământului nu afectează prelucrarea care a avut loc până în acel moment.

Dreptul de a fi informat despre prelucrarea datelor dumneavoastră – ceea ce se face prin această Notificare Informativă.

Dreptul de acces la date – – aveți dreptul de a primi o copie a datelor pe care le prelucrăm despre dumneavoastră. Copii suplimentare pot fi furnizate contra cost.

Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete – aveți dreptul de a ne cere să modificăm/completăm datele pe care le prelucrăm despre dumneavoastră atunci când considerați că ar trebui să facem acest lucru.

Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”) – acest drept vă permite să solicitați ca în anumite circumstanțe, atunci când nu avem alt temei pentru prelucrarea datelor dumneavoastră, să ștergem datele și să nu le mai prelucrăm în viitor.

Dreptul de a restricționa prelucrarea – atunci când prelucrăm datele dumneavoastră pentru a îndeplini sarcinile noastre de interes public sau interesele legitime (sau cele ale unei terțe părți) și există ceva legat de situația dumneavoastră particulară care vă face să doriți să vă opuneți prelucrării. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să restricționăm prelucrarea atunci când prelucrăm datele dumneavoastră pentru scopuri de marketing direct.

Dreptul de a transfera datele pe care le deținem despre dumneavoastră către un alt operator – atunci când datele dumneavoastră sunt într-un format care ne permite să le transferăm unui alt operator într-un format automatizat, ușor accesibil și citibil de mașină.

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor – atunci când prelucrăm datele dumneavoastră pentru a îndeplini un interes public sau pentru a ne urmări interesele legitime sau cele ale unei terțe părți.

Dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, inclusiv profilare.

Dreptul de a căuta justiție

Dreptul de a depune o plângere la o Autoritate de Supraveghere, ale cărei detalii de contact se găsesc mai jos: dpo@bungalow.net

Vă rugăm să rețineți că:

Vă puteți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment urmând instrucțiunile de dezabonare din fiecare e-mail/SMS sau alt mesaj electronic.

Dacă doriți să vă exercitați drepturile, puteți face acest lucru trimițând o cerere scrisă, semnată și datată, la adresa de e-mail: dpo@bungalow.net

Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, astfel încât fiecare cerere primită va fi examinată pentru a decide dacă este justificată sau nu. În măsura în care cererea dumneavoastră este justificată, vă vom facilita exercitarea drepturilor dumneavoastră. Dacă cererea este nefondată, o vom respinge, dar vă vom informa despre motivele refuzului și despre drepturile dumneavoastră de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a lua măsuri legale.

Termen. Vom încerca să răspundem cererii dumneavoastră în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferiți factori, cum ar fi complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a vă identifica într-un termen rezonabil.

Ce ar putea fi necesar de la dumneavoastră. Pentru a putea răspunde cererilor dumneavoastră de exercitare a drepturilor, este posibil să avem nevoie de informații suplimentare de la dumneavoastră pentru a vă confirma identitatea. Dacă, în ciuda eforturilor noastre, nu reușim să vă identificăm și nu ne furnizați informații suplimentare pentru a vă identifica, nu suntem obligați să dăm curs cererii dumneavoastră.

Taxă. Nu va trebui să plătiți nicio taxă pentru exercitarea dreptului de acces la date (sau a oricărui alt drept). Cu toate acestea, este posibil să trebuiască să plătiți o taxă rezonabilă dacă cererea dumneavoastră este nefondată, excesivă sau repetitivă. Alternativ, putem refuza să dăm curs cererii dumneavoastră în aceste circumstanțe.

13. Modificări ale acestei Notificări

Ocazional, putem actualiza această Notificare și vă vom informa prin intermediul Platformei sau prin e-mail despre cea mai recentă versiune. Toate actualizările și modificările acestei Notificări sunt efective imediat după notificare, pe care o vom face prin postare pe Site și/sau notificare prin e-mail. Chiar dacă nu primiți o notificare, vă încurajăm să accesați și să citiți periodic această Notificare pentru a rămâne la curent cu cele mai recente versiuni.

Notificare actualizată la 3 iunie 2024.

Interesat de oportunitate?

Completează formularul de contact pentru mai multe detalii.
Vei primi broșura noastră prin e-mail.







    Câmpurile marcate cu sunt obligatorii.